Opšti garantni uslovi
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, garancijom se smatra svaka izjava, kojom se daje obećanje u vezi sa proizvodom i pravno je obavezujuća, pod uslovima koji su navedeni u izjavi, kao i prilikom oglašavanja tog proizvoda. Uz svaki kupljeni proizvod potrošač dobija garanciju. Dužina i uslovi garancije zavise isključivo od ovlašćenog uvoznika (servisa). Garancija je validna od dana overe potpisom i pečatom garantnog lista, računa ili otpremnice. Preporučujemo da se potrošač dobro upozna sa uslovima garancije koje pruža proizvođač i sa uslovima i načinima servisiranja kod ovlašćenih servisa.
Garantni list može biti u pisanom ili elektronskom obliku i sadrži sve podatke iz garancije. Garancija se odnosi isključivo na ispravnost proizvoda, ali ne i na njihovu funkcionalnost ili kompatibilnost sa drugim proizvodima, jer se podrazumeva da je potrošač upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se garancija odnosi na činjenicu da će izabrani proizvodi zadovoljiti zahteve potrošača u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača. Podsećamo da svako nepravilno i nestručno rukovanje, nepropisno održavanje, korišćenje neodgovarajućeg potrošnog materijala i intervencije od strane neovlašćenih lica ili servisa znače gubitak garancije.
Takođe, potrošaču se preporučuje da sačuva originalnu ambalažu kupljenog prizvoda i da je koristi pri svakoj vrsti transporta i u slučaju eventualne reklamacije.
Zakonska garancija na sve proizvode u našoj ponudi je 2 (dve) godine, osim ukoliko nije drugačije naznačeno (kategorija potrošnog materijala odnosno potrošna roba nema garantni rok ili ima garantni rok koji može biti manji od 2 (dve) godine, isto važi i za korišćene proizvode). Ukoliko je garancija na proizvod duža od 2 (dve) godine, to je posebno naznačeno na garantnom listu za dati proizvod.
Za sve dodatne informacije o garancijama možete nas kontaktirati.
Servis i reklamacija
Osiguravamo garantni i postgarantni servis svih proizvoda iz svog prodajnog programa. Servisne usluge vršimo u našem servisu u Beogradu, a u slučaju zahtevnijih tehničkih popravki, u servisnim centrima proizvođača.
Garantni rok za svaki proizvod je određen od strane proizvođača. Sa garancijom preuzimamo odgovornost da ćemo u garantnom roku ukloniti sve nedostatke i oštećenja na proizvodu koja nastanu u normalnim uslovima rada i prilikom korišćenja proizvoda prema uputstvima proizvođača, pod uslovom da proizvod nije korišćen na neodgovarajući način ili od strane neovlašćenih osoba.
Pravo na garanciju se može ostvariti uz prezentaciju garantnog lista ili računa izdatog od strane ovlašćenog trgovca prilikom kupovine proizvoda.
Sve proizvode koji su za servis molimo da dostavite (poštom ili lično) na našu adresu u Beogradu sa sledećim podacima:
- Podaci o vlasniku proizvoda i kontakt osobi
- Podaci o poslatom proizvodu (model, serijski br., količina, isporučeni pribor ili dodatna oprema)
- Opis kvara ili razlog za slanje proizvoda na servis
Ako je proizvod u garanciji, dokaz o kupovini (kopiju računa ili garantni list)
Za proizvod u garantnom roku trošak slanja i povraćaja uređaja iz servisa (uključujući i ovlašćene servise u inostranstvu, ukoliko je to potrebno) je na teretu Agrimark-a. U slučaju vangarantnog servisa troškovi slanja uređaja do servisa i nazad snosi vlasnik.
Nakon pregleda proizvoda u našem servisu, isti ćemo popraviti ili poslati u servis proizvođača. U slučaju vangarantnog servisa, krajnjem korisniku uređaja ćemo izdati ponudu sa troškovima popravke, koja će se izvršiti nakon što korisnik proizvoda potvrdi našu ponudu, odnosno potvrdi da će pokriti troškove popravke.
Kontaktna osoba za pitanja u vezi servisa i logistike:
Marko Ristovski, Tel: +381 11 8440 014