Informacije o obradi podataka o ličnosti
Agrimark Surčin DOO (u daljem tekstu AGRIMARK), GALOVAČKA 12, 11077, Surčin, u obavljanju svoje delatnosti, prikuplja i obrađuje podatke o ličnosti poštujući zakonske i druge propise.
Zaštita i bezbednost ličnih podataka naših kupaca, klijenata i poslovnih partnera su prioriteti AGRIMARK.
Molimo Vas da ove Informacije pažljivo pročitate!
Rukovalac podacima – osnovni podaci o firmi
AGRIMARK je „rukovalac podataka“, odnosno subjekat koji određuje svrhu i način na koji se obrađuju podaci o ličnosti koje prikupljamo.
Ukoliko želite da nas kontaktirate u vezi sa Vašim ličnim podacima ili ovom Politikom, molimo da koristite kontakt podatke:
- Agrimark Surčin DOO Beograd-Surčin
- PIB: 109167833,
- MB: 21136158
- Adresa: GALOVAČKA 12, 11077, Surčin, Srbija
- Broj telefona: +381 11 8440 014
- Email adresa: robokosilice@gmail.com
Lice za zaštitu podataka o ličnosti
AGRIMARK je u skladu sa zakonskim i regulatornim zahtevima, imenovala Lice za zaštitu podataka o ličnosti koje možete kontaktirati vezano za sva pitanja u vezi sa obradom podataka o ličnosti ili ostvarivanja prava na zaštitu podataka o ličnosti.
Kontakt: marko.ristovskic@robokosilice.com ili putem kontakt centra +381 11 8440 014.
Privatnost podataka
U ime Agrimark-a obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Agrimark-a (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika veb-sajtova je od najvećeg značaja za našu kompaniju. Sve aktivnosti na internetu koje su povezane sa kompanijom AGRIMARK, usklađene su sa propisima Republike Srbije.
Podacima o ličnosti smatraju se oni podaci koji otkrivaju Vaš identitet, na pr. Vaše ime i prezime, adresa, broj telefona ili e-mail.
AGRIMARK ne prikuplja podatke o ličnosti bez Vaše saglasnosti.
Prihvatanjem ovih Uslova dajete izričit pristanak i saglasnost da AGRIMARK prikuplja i obrađuje Vaše podatke o ličnosti navedene u kupoprodajnom ugovoru ili/i Vaše podatke dostavljene u marketinške svrhe. Svi Vaši podaci o ličnosti koje nam budete dostavili, biće zaštićeni i bezbedni i nećemo ih ni pod kojim uslovima zloupotrebiti, niti prodavati na tržištu, što Vam osigurava potpuno bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom AGRIMARK.
Prihvatanjem ovih Uslova potvrđujete da ste upoznati sa sa pravom da u svakom trenutku možete povući ovu izjavu o saglasnosti.
Nećemo Vam slati e-mailove za koje se niste samovoljno prijavili. Pobrinućemo se da se uvek možete brzo i jednostavno odjaviti u slučaju da više ne želite da primate e-mailove sa našeg veb-sajta.
AGRIMARK preduzima sve mere kako bi maksimalno osigurala bezbednost Vaših podataka o ličnosti. Vaši podaci su brižljivo osigurani od gubitka, uništenja, izmena, falsifikovanja, manipulacije i neovlašćenog pristupa ili upotrebe.
AGRIMARK preporučuje svim roditeljima ili starateljima da decu uče bezbednom i odgovornom postupanju sa ličnim podacima na internetu. Maloletnici ne bi trebalo da otkrivaju svoje lične podatke kompaniji AGRIMARK bez prethodne dozvole roditelja ili staratelja. AGRIMARK nikada neće namerno uzimati lične podatke od maloletnika, niti ih na bilo koji drugi način koristiti.
Saglasnost
AGRIMARK prukuplja i obrađuje podatke o ličnosti po jednom od sledećih pravnih osnova:
- Pristanak lica na koje se podaci odnose;
- Obrada je neophodna za izvršenje ugovora zaključenog sa licem na koje se podaci odnose;
- Obrada je neophodna u cilju poštovanja pravnih obaveza rukovaoca;
- Obrada je neophodna u cilju zaštitie životno važnih interesa lica na koje se podaci odnose;
- Obrada je neophodna u cilju obavljanja poslova u javnom interesu ili izvršenja zakonom propisanih ovlašćenja rukovaoca;
- Obrada je neophodna u cilju ostvarivanja legitimnih interesa rukovaoca ili treće strane.
Podaci o ličnosti koje prikupljamo
Podaci koje prikupljamo zavise od: vrste ugovara koji zaključujemo sa našim kupcem, namere kupca da koristi naše usluge, kao i namere kupaca da koriste svoja prava bazirana na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti podataka o ličnosti. U prvom redu radi se o podacima bez kojih ne možemo da izvršimo uslugu, a uključuju najmanje:
- ime i prezime;
- adresa isporuke;
- grad;
- poštanski broj;
- br. telefona;
- e-mail adresa;
- naziv firme u kojoj je kupac zaposlen;
- br. lične karte;
- jedinstveni matični broj građana;
- tekući račun i naziv banke.
Prikupljanje i korišćenje podataka o ličnosti
AGRIMARK prikuplja i obrađuje podatke o ličnosti u svrhu zaključenja i realizacije kupoprodajnog ugovora za proizvode i usluge iz svoje ponude, te kako bi ispunila zakonske i regulatorne obaveze, kao i u svrhu ostvarenja sopstvenih legitimnih interesa u okviru zakonitog poslovanja.
Razlozi zbog kojih obrađujemo podatke o ličnosti radi zaključenja kupoprodajnog ugovora i ispunjenja ugovornih obaveza su:
- prodaja roba i usluga;
- dostava i montaža kupljene robe;
- prodajne i marketinške aktivnosti AGRIMARK-a;
- upravljanje i primanje prigovora, pritužbi i reklamacija;
- druge zakonske obaveze koje proizlaze iz poslovanja AGRIMARK-a.
Za sve druge aktivnosti, u vezi sa prikupljanjem i korišćenjem podataka zatražićemo Vaš dodatni pristanak.
Prava lica čiji se podaci obrađuju
Imajte na umu da u svakom trenutku imate pravo da od kompanije AGRIMARK zatražite:
- da Vam omogućimo pristup Vašim podacima o ličnosti
Možete da pitate kompaniju AGRIMARK za koje svrhe se koriste Vaši podaci , kao i da pristupite takvim podacima o ličnosti. Pored toga, imate pravo i da znate koju kategoriju Vaših podataka o ličnosti čuvamo, kao i period tokom kog obrađujemo i čuvamo Vaše podatke. - da Vam damo kopiju Vaših podataka o ličnosti koje čuvamo
Možete nas kontaktirati ukoliko želite kopiju pojedinih, ili svih Vaših podataka o ličnosti koje obrađujemo. - da zahtevate ispravku i dopunu Vaših podataka o ličnosti
Želimo da se uverimo da su Vaši podaci o ličnosti tačni i ažurirani. Možete nas uvek kontaktirati da ispravimo ili uklonimo podatke koje smatrate netačnim ili neažurnim. - da zatražite brisanje Vaših podataka o ličnosti
Možete zahtevati da prekinemo obradu ili da obrišemo Vaše podatke o ličnosti, osim u slučaju kada su Vaši podaci o ličnosti neophodni za izvršenje ugovornih obaveza kompanije AGRIMARK prema Vama. - da ograničite obradu Vaših podataka o ličnosti (nama i/ili trećim stranama), u određenim procesima, ili u potpunosti
Ukoliko ste osporili tačnost Vaših podataka o ličnosti ili nam oni više nisu potrebni za svrhu obrade, ali ih Vi zahtevate radi uspostavljanja, sprovođenja ili odbrane pravnih zahteva ili ste se protivili obradi po osnovu razloga koje AGRIMARK smatra legitimnim, imate pravo da zatražite ograničenje obrade Vaših podataka o ličnosti. - da se informišete u vezi sa ispravkom ili brisanjem Vaših podataka o ličnosti
Rukovalac je dužan da obavesti sve primaoce kojima su podaci o ličnosti otkriveni o svakoj ispravci ili brisanju podataka o ličnosti ili ograničenju njihove obrade. - da podnesete prigovor na način na koji rukujemo Vašim podacima o ličnosti
Zapamtite da imate pravo na prigovor na obradu Vaših podataka o ličnosti koja se zasniva na zakonskim osnovama koje AGRIMARK smatra legitimnim. - da zahtevate prebacivanje podataka drugom rukovaocu podataka (pravo na prenosivost podataka)
Ukoliko se obrada zasniva na Vašem pristanku i saglasnosti, imate pravo da tražite od kompanije AGRIMARK da prenese Vaše podatke drugom rukovaocu. - da opozovete pristanak na obradu vaših podataka o ličnosti
Kada obradu vršimo na osnovu Vašeg pristanka i saglasnosti, imate pravo da opozovete dati pristanak, odnosno saglasnost u svakom trenutku. Opoziv pristanka ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre opoziva.
Zaštita podataka o ličnosti
AGRIMARK preduzima tehničke i organizacione mere kako bi se Vaši podaci o ličnosti obrađivali samo na način koji je u skladu sa zakonom i svrhom zbog koje se Vaši podaci prikupljaju i obrađuju.
Pristup Vašim podacima o ličnosti biće omogućen državnim organima, organima javne vlasti i trećim licima, isključivo u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Agrimark je u obavezi da povraćaj vrši isključivo
preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev
prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Izjava o PDV-u
Prikazane cene na sajtu su bez obračunatog PDV-a, PDV se obračunava prilikom poručivanja.
Čuvanje podataka o ličnosti
Vremenski period čuvanja podataka Vaših podataka o ličnosti zavisi od svrhe zbog koje ih obrađujemo.
- Podaci prikupljeni po osnovu zaključenog ugovora o prodaju robe ili usluga čuvaju se 5 godina od dana zaključenja ugovora;
- Podaci prikupljeni u svrhe pristupanja kupaca Loyalty programu i ostvarivanja prava na prodajne podsticaje rukovaoca, čuvaju se 3 godine od dana pristupanja potpisivanja pristupnice;
- Podaci prikupljeni u svrhe slanja informativnog NEWSLETTER-a, informativnog SMS-a, informativne Viber poruke, anketiranja zadovoljstva kupaca uslugom i robom i sticanja prava na prodajne podsticaje AGRIMARK čuvaju se 3 godine od dana dostavljanja informacija.
Newsletter i upotreba podataka o ličnosti za marketing
Ukoliko želite da uštedite svoje vreme i da uvek budete pravovremeno informisani o novinama iz naše kompanije i sa našeg sajta, ostavljanjem Vaše email adrese stičete pravo da Vas periodično, putem e-mail-a informišemo o novim akcijama, novim proizvodima i ostalim aktuelnostima.
U slučaju da želite da otkažete datu saglasnost, potrebno je da opoziv date saglasnosti pošaljete e-mailom na adresu: robokosilice@gmail.com ili preporučenom poštom (sa naznakom: opoziv date saglasnosti) na adresu Agrimark Surčin DOO Beograd-Surčin, GALOVAČKA 12, 11077, Surčin, Srbija.
Kolačići (”cookies”) i praćenje internet aktivnosti
Kolačić je tekstualna datoteka koju veb stranice koje posećujete, skladišti na korisnikov uređaj (računar, tablet, pametni telefon).
AGRIMARK koristi kolačiće kako bi posetiocima olakšao i poboljšao pristup web stranicama i funkcionalnostima koje one nude. Sve podatke/informacije koje se na taj način (upotrebom kolačića) prikupljaju, koriste se za pamćenje podešavanja i korisničkih aktivnosti na web stranicama. Pomenute aktivnosti podrazumevaju: kretanje po stranicama website-a, stavljanje proizvoda u korpu, upoređivanje artikala, pregledavanje artikala i slične aktivnosti.
Svaki korisnik u svom web pretraživaču može u svakom trenutku blokirati kolačiće ili izbrisati kolačiće, čime određene funkcionalnosti više neće biti moguće.
Kolačići (”cookies”) i praćenje internet aktivnosti
Kolačić je tekstualna datoteka koju veb stranice koje posećujete, skladišti na korisnikov uređaj (računar, tablet, pametni telefon).
AGRIMARK koristi kolačiće kako bi posetiocima olakšao i poboljšao pristup web stranicama i funkcionalnostima koje one nude. Sve podatke/informacije koje se na taj način (upotrebom kolačića) prikupljaju, koriste se za pamćenje podešavanja i korisničkih aktivnosti na web stranicama. Pomenute aktivnosti podrazumevaju: kretanje po stranicama website-a, stavljanje proizvoda u korpu, upoređivanje artikala, pregledavanje artikala i slične aktivnosti.
Svaki korisnik u svom web pretraživaču može u svakom trenutku blokirati kolačiće ili izbrisati kolačiće, čime određene funkcionalnosti više neće biti moguće.
Dostava robe i eventualna ograničenja
Naš posvećeni logistički tim naporno radi kako bi osigurao da svaka pošiljka stigne sigurno i na vreme. Kontinuirano unapređujemo naše procese isporuke kako bismo vam pružili najbolje moguće iskustvo.
Preuzimanje u našem prodajnom salonu u Surčinu, gde prilikom preuzimanja dobijate kompletnu obuku za korišćenje i rad.
- Procenjeno vreme isporuke u prodajni salon: 20-50 dana od dana poručivanja proizvoda putem našeg sajta ili prodajnog salona.
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati radnim danima od 7h do 15h na broj telefona: 011 8440 014 ili 065 2 492 492.
Politika reklamacija
Opšti garantni uslovi
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, garancijom se smatra svaka izjava, kojom se daje obećanje u vezi sa proizvodom i pravno je obavezujuća, pod uslovima koji su navedeni u izjavi, kao i prilikom oglašavanja tog proizvoda. Uz svaki kupljeni proizvod potrošač dobija garanciju. Dužina i uslovi garancije zavise isključivo od ovlašćenog uvoznika (servisa). Garancija je validna od dana overe potpisom i pečatom garantnog lista, računa ili otpremnice. Preporučujemo da se potrošač dobro upozna sa uslovima garancije koje pruža proizvođač i sa uslovima i načinima servisiranja kod ovlašćenih servisa.
Garantni list može biti u pisanom ili elektronskom obliku i sadrži sve podatke iz garancije. Garancija se odnosi isključivo na ispravnost proizvoda, ali ne i na njihovu funkcionalnost ili kompatibilnost sa drugim proizvodima, jer se podrazumeva da je potrošač upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se garancija odnosi na činjenicu da će izabrani proizvodi zadovoljiti zahteve potrošača u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača. Podsećamo da svako nepravilno i nestručno rukovanje, nepropisno održavanje, korišćenje neodgovarajućeg potrošnog materijala i intervencije od strane neovlašćenih lica ili servisa znače gubitak garancije.
Takođe, potrošaču se preporučuje da sačuva originalnu ambalažu kupljenog prizvoda i da je koristi pri svakoj vrsti transporta i u slučaju eventualne reklamacije.
Zakonska garancija na sve proizvode u našoj ponudi je 2 (dve) godine, osim ukoliko nije drugačije naznačeno (kategorija potrošnog materijala odnosno potrošna roba nema garantni rok ili ima garantni rok koji može biti manji od 2 (dve) godine, isto važi i za korišćene proizvode). Ukoliko je garancija na proizvod duža od 2 (dve) godine, to je posebno naznačeno na garantnom listu za dati proizvod.
Za sve dodatne informacije o garancijama možete nas kontaktirati.
Servis i reklamacija
Osiguravamo garantni i postgarantni servis svih proizvoda iz svog prodajnog programa. Servisne usluge vršimo u našem servisu u Beogradu, a u slučaju zahtevnijih tehničkih popravki, u servisnim centrima proizvođača.
Garantni rok za svaki proizvod je određen od strane proizvođača. Sa garancijom preuzimamo odgovornost da ćemo u garantnom roku ukloniti sve nedostatke i oštećenja na proizvodu koja nastanu u normalnim uslovima rada i prilikom korišćenja proizvoda prema uputstvima proizvođača, pod uslovom da proizvod nije korišćen na neodgovarajući način ili od strane neovlašćenih osoba.
Pravo na garanciju se može ostvariti uz prezentaciju garantnog lista ili računa izdatog od strane ovlašćenog trgovca prilikom kupovine proizvoda.
Sve proizvode koji su za servis molimo da dostavite (poštom ili lično) na našu adresu u Beogradu sa sledećim podacima:
- Podaci o vlasniku proizvoda i kontakt osobi
- Podaci o poslatom proizvodu (model, serijski br., količina, isporučeni pribor ili dodatna oprema)
- Opis kvara ili razlog za slanje proizvoda na servis
Ako je proizvod u garanciji, dokaz o kupovini (kopiju računa ili garantni list)
Za proizvod u garantnom roku trošak slanja i povraćaja uređaja iz servisa (uključujući i ovlašćene servise u inostranstvu, ukoliko je to potrebno) je na teretu Agrimark-a. U slučaju vangarantnog servisa troškovi slanja uređaja do servisa i nazad snosi vlasnik.
Nakon pregleda proizvoda u našem servisu, isti ćemo popraviti ili poslati u servis proizvođača. U slučaju vangarantnog servisa, krajnjem korisniku uređaja ćemo izdati ponudu sa troškovima popravke, koja će se izvršiti nakon što korisnik proizvoda potvrdi našu ponudu, odnosno potvrdi da će pokriti troškove popravke.
Kontaktna osoba za pitanja u vezi servisa i logistike:
Marko Ristovski, Tel: +381 11 8440 014